ups

ups

سیستم های صنعتی یو پی اس در کجا مورد نیاز است؟

سیستم های صنعتی یو پی اس در کجا مورد نیاز است؟

عوامل اصلی در انتخاب سیستم های صنعتی یو پی اس، شرایط فیزیکی هستند. این شرایط عبارتند از آب و هوای شدید شرایط، از جمله درجه حرارت بسیار بالا یا پایین، سطح رطوبت بالا، آب خوردگی، گرد و غبار، باد، لرزه و تهدید سیلاب وغیره می باشد.به عنوان مثال، در بخش نفت و گاز، خطوط لوله گاز یا سیستم های نفتی دریایی در این مناطق مورد بررسی قرار گرفته است. به شرایط محیطی خشونت آمیز تجهیزات حساس دارند که نیاز به قدرت قابل اعتماد و مطمئن هستند. در حالی که تمام این امکانات نیاز به سیستم های قابل اعتماد یو پی اس داشته باشند آنهایی را مشخص کنید که به حفاظت ویژه ای از ویژگی های الکتریکی محیط زیست یا خاص نیاز داشته باشند.

این ملاحظات برای عملیات معدن درست است، با زنجیره ارزش طولانی و اقتصادی ذاتی خطرات تمام مراحل عملیات مختلف باید تحت کنترل باشند تا اطمینان حاصل شود. نتایج نهایی: استخراج مواد معدنی و منابع انرژی از زمین، حمل مواد خام در مقادیر زیاد وتبدیل این به محصولات مفید است.

معادن مدرن با مراکز داده و اتاق های کنترل هماهنگ می شوند و با مدیریت، فرآیندها و اقدامات ایمنی ماشین، و همچنین نظارت تصویری و امنیت هماهنگ است. علاوه بر این، در همه صنایع سنگین و عملیات از راه دور، مقدار و پیچیدگی تجهیزات دیجیتال حساس و فناوری اطلاعات در حال افزایش است و بحران آن افزایش می یابد. در حقیقت، Schneider Electric تخصص در طراحی، ساخت، مونتاژ و نصب سیستم های صنعتی و استاندارد UPS از کار خود در حفاظت از مرکز داده رشد می کند. این بخش بسیار شدید و حساس به شرایط محیطی تهاجمی، برای توسعه سفارشی است.


بیشتر بخوانید : مقایسه یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو


تجهیزات UPS صنعتی :

تجربه طولانی مدت Schneider Electric در مراکز داده و انواع مختلف صنایع فعال شده است. بنابراین توسعه تجهیزات متناسب با نور در محیط متوسط ​​و سخت متفاوت است. خطوط تولید، پوشش کامل آرایه ای از نیازها را می توان هماهنگ کرد تا اطمینان کامل و حفاظت از یو پی اس کامل را داشته باشد.

چه تفاوتی بین سیستم UPS استاندارد و سیستم UPS صنعتی وجود دارد؟

برای افرادی که سیستم های صنعتی یو پی اس را دیده اند اولین چیزی که آنها متوجه می شوند این است که اغلب به رنگ خاکستری صنعتی به نظر می رسند و برای محفظه آن ممکن است از نظر تجهیزات الکتریکی رنگی (سبز یا قرمز) باشد آن را محافظت می کند، یعنی فناوری اطلاعات یا ماشین آلات تولید.

سیستم های صنعتی یو پی اس به طور معمول مجهز به محفظه های “سخت گیر”و مکانیزم های فیلتر می باشند و دستگاه های نظارت به این معنی اند که آنها تمایل بسیاری به بزرگتر از سیستم های استاندارد UPS (همچنین به عنوان “سیستم تجاری” شناخته می شود) برای رتبه بندی قدرت مشابه دارند.

یک سیستم UPS صنعتی با یک سیستم UPS استاندارد متفاوت است، اما هر دو آنها از بالاترین سطح کیفیت در فن آوری، سود میبرند. چه چیزی واقعا بین سیستم های صنعتی و استاندارد وجود دارد، صرف نظر از ثبات از پوشش محافظ و عناصر مانند سیستم های فیلتر، این است که به طور کامل سفارشی سیستم های صنعتی مبتنی بر رویکرد در سطح پروژه است که هر دو امکانات عملیاتی را پوشش می دهد و سیستم های داده ای از این پشتیبانی می کنند.

منبع : شرکت یو پی اس مکلسان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.