ups

ups

یو پی اس فایرستون

یو پی اس فایرستون

یو پی اس فایرستون

یو پی اس فایرستون(Fairstonee) که شرکتی تایوانی است تولید کننده حرفه ای یو پی اس، شارژر و اینورتر مطابق با استانداردهای ایزو می باشد.  یو پی اس فایرستون نمایندگی های  متعددی در آسیا و امریکا دارد.

اطمینان خاطر از عملکرد بالای یو پی اس فایرستون و ضریب امنیت  آنها، آنرا برای کاربرد در سیستم های نظامی مطرح و معتبر ساخته است.

یو پی اس های آفلاین، آنلاین و لاین اینترکتیو و دارای توان ۲۵۰VA الی۳۲۰KVA و محصولات اینورتر از ۱۵۰W تا ۱KW و شارژر های ۱۲V و ۲۴V از ۳A تا ۹۰A برخوردار می باشند.

یو پی اس هوشمند با عملکرد On-Line با تکنولوژی Transformer Base Double Conversion , TransformerBase & Transformerless تولید شده اند.

ظرفیت تولید محصولات این کمپانی، پانصد دستگاه یو پی اس آنلاین، هفت هزار  دستگاه انواع شارژر، پنج هزار دستگاه یو پی اس آفلاین و هفت هزار دستگاه اینورتر در حال حاضر برآورد شده است.

تبدیل PSD به وردپرس (قالب وردپرس)

تبدیل PSD به وردپرس (قالب وردپرس)

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از cms هایی است که از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است. برخی از دلایل محبوبیت وردپرس, سادگی کار با آن, امکان توسعه سریع و … می باشد.

همچنین یکی از ویژگی های برتر این cms وجود تعداد زیادی قالب رایگان و غیر رایگان برای آن می باشد. با وجود این همه قالب برای وردپرس اما باز هم در اکثر اوقات افراد و شرکت ها دوست دارند تا قالبی اختصاصی که مطابق با سلایق و نیاز های خود برای وردپرس داشته باشند. قالب وردپرس

قالب وردپرس

شما می توانید با استفاده از نرم افزار های طراحی رابط کاربری ای مثل فتوشاپ, رابط کاربری یا همان شکل ظاهری قالب را طراحی کنید و بعد طرح را با تمام جزئیاتش به صورت کامل و استاندارد کدنویسی کنید و در آخر طرح شما را به صورت یک قالب وردپرس کامل در اختیار شما قرار می دهیم. برخی از ویژگی های طرح های PSD که در تبدیل شدن به قالب وردپرس رعایت کنید :

  • کدنویسی بر اساس HTML5 و CSS3
  • کدنویسی کاملا معتبر (Valid) بر اساس W3C
  • سازگاری با تمامی مرورگرهای مدرن
  • بهینه سازی تصاویر استفاده شده در قالب وردپرس
  • سرعت بارگزاری بالای قالب وردپرس
  • ایجاد قالب وردپرس به صورت کاملا واکنشگرا responsive
  • کد نویسی با تمام جزئیات مطابق با طرح ارائه شده
  • امکان ارائه نسخه HTML قالب وردپرس
  • استفاده بهینه و اصولی از توابع وردپرس
  • ایجاد پنل مدیریت برای شخصی سازی بخش های مشخصی از قالب وردپرس
  • ساخت ابزارک های اختصاصی
  • ساخت کد های کوتاه (shortcodes) اختصاصی

وردپرس چیست؟

به زبان چیره دست تر وردپرس چیست؟

به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز (open source) می باشد که در تقسیم ی سیستم های مدیریت درونمایه یا همان CMS ها که مخفف (Content Management System) می باشند، پیمان میگیرد. از آنجا که سیستم وردپرس رایگان است، هر کاربری می تواند فایل های مربوطه ی آن را دانلود کرده و مورد کاربرد پیمان دهد. البته بدیهی است که وردپرس بخشی از نیازهای کاربران را برآورده می کند اما برای شخصی سازی و برآورده تشکیل دیگر نیازها، به متخصصینی (لیمون تم) نیاز است که تغییرات لازم را ایجاد کرده و یا سایر امکانات و دست موزه باره احتیاج کاربران را فراهم نمایند.

قالب وردپرس

قالب وردپرس

قالب وردپرس یا همان WordPress Theme، کارهای مختلفی را سپریدن می دهد که واضح ترین و رایج ترین آن ها، تعیین آرایش قرار دریافت عناصر مختلف صفحات وب در کناره یکدیگر می باشد. البته کسانی که به صورت فنی با وردپرس آشنایی داشته باشند (لیمون تم)، می دانند که مسائل زیاد دیگری نیز وجود دارد که با به کارگیری آن ها می طاقت از قابلیت انعطاف پذیری مناسبی که در وردپرس هستی دارد، استفاده کرد.

یو پی اس لگراند

یو پی اس لگراند

یو پی اس لگراندیو پی اس لگراند تولید کمپانی لگراند (legrand) که شرکتی فرانسوی واقع در لیموژ فرانسه می باشد. دپارتمان الکتریکال شرکت ریوا تدبیر نمایندگی رسمی محصولات لگراند در ایران است. لگراند انواع مدل های یو پی اس مثل : یو پی اس Niky 1 KVA – یو پی اس Niky 1.5 KVAA – یو پی اس Niky S 2 KVA – یو پی اس Niky S 3 KVA – یو پی اس سری Archimodd – یو پی اس سری Keor T – یو پی اس سری Daker DKK و … را تولید می نماید.

یو پی اس لگراند در فروش محصولات و تجهیزات الکتریکال و شبکه، یکی از شرکت  های پیشتاز جهان محسوب می گردد.

یو پی اس لگراند

در سال ۲۰۱۱، یو پی اس لگراند بزرگترین شرکت دنیا در زمینه کلید و پریز (با داشتن ۲۰ % بازار جهانی) و در زمینه مدیریت کابل از جمله ترانک لگراند (با داشتن ۱۵۵% بازار جهانی) شناخته شد، که ۷۵ درصد از گردش مالی این شرکت را در سطح بین المللی تامین می نمود. شرکت لگراند در چندین کشور، حداقل در یکی از زمینه های فعالیتی خود پیشگام بازار می باشد. بطور مثال لگراند در هند مقام اول را در فروش فیوز مینیاتوری و تابلوهای توزیع و مقام دوم را در فروش کلید و پریز داراست.

گروه لگراند در حال گسترش طیف محصولات خود با بهره گیری از فنآوری های صرفه جویی در انرژی و توسعه پایدار می باشد، و همچنین محصولات جدیدی برای نصب سلول های فتوولتائیک و کنترل روشنایی به تولیدات خود افزوده است.